Besviken, men ändå glad!

nu blir väl många fundersam på min rubrik... ja jag kan ju börja med och berätta att jag va hos barnmorskan idag (nåt att vara glad över) hade gått upp några hg så nu är det nästan 10 kg som jag har gått upp. och allt såg bra ut och barnet mår bra, fortfarande fixerad =)
pratade om hur jag ville ha det på förlossningen, och det gick bra, kände mig nöjd med det jag sa, sa bl.a: att jag känner mig trygg inför förlossningen är inte rädd, (vi vore ju inte kvinnor om vi inte kunde föda barn) =) och att jag vill ha bad om möjligheten fanns och att lustgas är ett måste hehe och EDA bedövningen vill jag ha om det behövs! prata om att jag vill amma mitt barn... så det kändes bra =)

sen gick jag till körskolan och gjorde körkortsprov.. 3 st och alla va godkänt, bara 2 fel :) va så nöjd eftersom jag skulle göra det riktiga provet kl 11.15, så med ganska bra självförtroende gick jag dit och det blev ett platt fall... klarade det inte, kände typ inte igen en enda fråga.. hade 8 fel från godkänt, va mkt besviken och arg, men inte på mig utan jag tyckte jag hade pluggat bra och gått till körskolan så va mest besviken på körskolan, för de skulle ha prov med liknade frågor som kommer på riktiga provet, och det va det verkligen inte.. så nu blir det bara körkortsboken som jag ska plugga så hoppas det går bättre nästa gång... jag gjorde vad jag kunde, men får göra mer nästa gång ;) (det va den besvikna delen)

så när jag va klar stor min kära kompis Helen där och mötte mig  och sa att det går bättre nästa gång :)
gick ut och åt på en restaurang, jätte gott :) sen gick vi och sniffa på en massa parfymer =) sen åkte vi till   sko-punkten och köpte skor, lite tröst shopping måste man ju göra hehe
sen drog vi till silvan.. skulle köpa slippapper för Helen ska ju slipa sina dörrar.. hehe men det blev inte så mkt med det, för man måste visst veta vilken sort man ska ha, ett passar inte alla!!! ojoj hehe :D mkt man måste tänka på...hihihi...

ja och nu tvättar jag... så min dag har varit jätte bra förutom att jag inte fick godkänt.. men men... det är bara och släppa det och ta nya tag =)
japp, ha det bra kram kram

Kommentarer
Postat av: sandra

bättre lycka nästa gång åsa......
när är det du är beräknad nu igen???

2007-09-27 @ 15:06:52
Postat av: Sara

Gumman, det kommer att gå bättre nästa gång!
Nu vet du iallafall att det är lurigt på den riktiga provet!
Nu närmar det snart till förlossningen!
Det känns väl bra?? :-)
Stor kraam!!

2007-09-27 @ 15:18:24
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Åsa

Till Sandra!
tack.. hoppas på det =)
jag är beräknad till den 28 okt! kram

2007-09-27 @ 17:48:11
Postat av: Jessie

Usch nej vad tråkigt! känner igen det där, men läs på boken du!Jag tycker det är bäst me boken och sen kan du också prata med Ulrik om vad de heter i motorluckan eller vad det nu heter. och allt om däck och även prata lite mer om allmänt med hur man kör osv... det är bara så bra att prata om sånt, för att då fastnar det lättare i huvudet! För det gjorde jag med min familj innan jag gjorde provet, det hjälpte! :) Ett tips bara... Varma kramar och blöta pussar!

2007-09-27 @ 18:16:50
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Helen

Det går bättre nästa gång gumman!
Tack för idag, det va mysigt!
Ses imon igen! :-) Puss

2007-09-27 @ 20:19:12
URL: http://hema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0