8 veckor kvar !! =)

ja nu är det bara 8 veckor kvar ( om man inte går över, hoppas jag att jag INTE gör )
och det känns skönt att det lider mot sitt slut.. börjar känna sig riktigt klumpig nu... och sura uppstötningar som bara den =( inte kul!! och så börjar man nog foglossning... ehh...
men ändå är det värt det.. =) för att känna det lilla livet i sig e helt underbart!!
men ännu mer underbart vore att hålla den i famnen såklart haha...

jag och min gubbe har redan betämt namn som vi vill att vårt barn ska heta, om det blir en liten kille blir det OLIVER om det är en liten tös blir det LINNÈA, men folk kommer och säger till oss att när "den" kommer ut så kanske inte namnet stämmer alls men det SKITER jag i, för att vi människor e sånna vanemänniskor så vi kan vänja oss vi de namnen!!!!!

men måste erkänna... om man vågar.. jag saknar att du gå ut på krogen och dansa och ta en cider eller en go drink,.. men mest att dansa.. älskar dansa och nu ser jag bara HEMSKT ut när jag dansar allt bara skumpar och ser ja, ut som en ko som försöker hitta lite taktkänsla.. hahaha
men förhoppningsvis kommer mina dans takter tillbaka =)
 
ja det va allt för denna gången.. =) ha det bra :D kram kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Självklart kommer du få dina takter tillbaka, dom har inte, ens försvunnit, de bara tar en liten paus.. o sen när bebben e lite större, så ska du o ja ut o skaka på våra rumpor!;-) puss. ses imon gumman! Åh tack för dina ord innan, de värmde i mitt hjärta! puss igen

2007-09-04 @ 19:29:27
Postat av: helen

måste bara tillägga att ja tror fortfarande att det blir en liten oliver! ;-)

2007-09-04 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0