7 veckor kvar

ja... då klampar man in i vecka 33 =) känns gött att det blir mindre och mindre veckor kvar =)
men nu är det tungt! vaknade i natt och hade nog lite förvärkar.. och oj vad ont det gjorde.. hade så ont i rygg slutet och skinkorna typ.. och sa det till min mamma och då sa hon att det va förvärkar.. de börjar så..  så... då vet man det hehe...

i helgen har man tagit det ganska lugnt.. fredagen umgicks jag hela dagen med en kompis, det va såå kul.. har inte umgåtts så mkt med henne det är svårt att hitta tid som passar... men vi gick i stan och knalleland och shoppa lite.. mest hon hehe... och så klippte hon sig.. blev skit snyggt =)
sen åkte vi hem till henne och bara snacka och snacka och snacka hehe såå kul och umgås med henne!
 kom hem ganska sent från henne.. va hemma vid halv 2 på natten.. och så ringde gubben min som va ute och röjde på krogen i en annan stad, han sa att han saknar mig och kommer hem till mig snart =) då blev jag lycklig!! :D

lördagen va man ju ganska seg.. men gubbens mormor fyllde 80 år så det va bara att sätta sig i bilen och åka på kalas... det va trevligt... sen åkte vi hem och kolla på filmer som vi hyrt.. så skönt att bara vara hemma och ro om varann..

och idag... är riktig seg hehe.. skulle städa lite och fixa.. men vem fan vill det.. (inte jag)
så det blir lite data och ska kolla på film =)

så ha det gött från "soffliggaren" ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh jag är i vecka 30 på onsdag, visst går tiden snabbt nu? det tycker då ja iaf det är ju inte alls långt kvar:)

2007-09-09 @ 15:43:07
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: catrine

din helg verkade vara helt underbar =)hoppas vi ses snart. kramiz

2007-09-09 @ 20:51:57
Postat av: Linda

Men du hur känns lixom förvärkar då?
Fasiken vet ju igenting haha.
Ja jag längtar också tills Kevin kommer ut;) Han har börjat sparka som en dåre inne i magen nu så jag tror han har fest där inne elller nått.
Ja ni måste vara jättenyfikna nu på vad det ärför kön.
Vi kunde inte hålla oss hahah.
Nej dags att lägga sig i sängen tror jag och zappa på tv:n lite. Ha det bäst du och magen;)
kram

2007-09-10 @ 23:34:57
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Linda

Ahaaa okej då vet ja lite mer iaf;).
Jag har 27/11 som BF och jag hoppas verkligen inte ja kommer går över tiden så mycket för ja vill helst han skakomma ut nu;).
Vilket datum har du?

2007-09-11 @ 13:51:57
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0