6 veckor kvar!

bara 6 veckor kvar nu! =) det går så snabbt nu, men ändå så långsamt, konstigt!! =)
håller på och röjer här hemma så det ska finnas gott om plats för min lilla bebis... kan inte fatta riktigt att snart har jag en liten bebis i min famn så jag kommer få ta hand om och älska hela mitt liv... blir alldeles gråtmild när jag tänker på det..
va hos barnmorskan i torsdags.. tog blodtryck och det va bra =) kände på bebisen och den va fixerad nu =)
och jag hade inte gått upp nåt mer.. så sammanlagt har jag gått upp 9 kg, det känns ganska bra.. blir inte så mkt och gå ner sen ;)
men huvudsaken är att barnet mår bra och det gör den.. växer precis som den ska!!
ska fota mig igen på torsdag då får vi se om jag har blivit större hehe... men det är tungt nu.. sover ju inte toppen på nätterna, svårt att hitta en bra ställning.. men det är som sagt bara 6 veckor kvar =D

känns konstigt när min lille gubbe inte e hemma.. men det går ändå, har ju så gulliga kompisar och fin familj.. va hos min bror och hans familj i lördags till söndag det va mysigt!
Men längtar efter dig min gulleplutt, puss på dig!

ja det va allt för idag :) ha det bra kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Snart så tittar han ut!!(håller fortfarande fast vid att de e en pojke) :-) Löv u gumman! Puss O Kram

2007-09-17 @ 20:17:42
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Linda

Fan har du bara gått upp 9 kg?
När jag var hos barnmorskan sist cirka 2-3 veckor sedanoch jag vägde mig hade jag gått upp 10kg och jag har 9 veckor kvar buhuuu:P fast alla säger att det syns ingenstans på min kropp allt verkar ha satt sig på min mage:P har nästan blivit smalare i själva kroppen hahaha

2007-09-18 @ 10:13:05
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Sara

Snart kommer bebben!!! Min bebis ;)
Hihihi
Hoppas vi ses snart.
Puss o kram

2007-09-18 @ 10:27:52
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Linda

HAHAHAH ja det var inte så roligt just då men nu efteråt kan jag skratta som bara sjutton åt det;)

2007-09-18 @ 12:58:36
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0