Bad..

inatt sov jag riktigt bra! =) han somna så gött i min famn så vi sov på soffan hela natten för jag somnade oxå när jag höll i han hihi...
kl 9 i morse ringde det på dörren och det va han som skulle fixa mina hjälpmedel.. och där låg hela familjen och sov hihi.. ropade vänta lite och slängde på oss morgonrockarna och jag försökte platta ner mitt hår som stod åt alla håll och kanter.. hihi
han frågade jag väckte väl inte er.. vi hehe nää bara lite kanske hihi... =D
men det gick bra ändå kunde ju skylla lite på Oliwer och sa att han sovit dåligt inatt, (vilket inte stämde men det visste ju inte han haha) så nu har jag i allafall hjälpmedel som fungerar.. känns skönt och slippa lite på Ulrik hela tiden, känna lite att jag behöver inte vara beroende av nån.. det är lite jobbigt! men det har ju gått bra ändå =)
sen gick jag ut och gick en timme med Oliwer i vagnen... det var härligt grått och kallt ute.. massa dimma.. men kändes mysigt hihi..
sen har Helen komiit hit med =) vi badade Oliwer,
så här nöjd va han =)
image38

och så här fin va han efteråt =) i sin tiger pjamas och tiger tofflor =D
image39

sen satte jag och helen oss i soffan och skulle kolla på dr grå (greys anatomi) vi kallar det dr grå =), min mamma hade spelat in det åt mig =)
så när vi kolla på detta så hade vi lite "terapi" stund hehe... typ plåga varann lite för och se om det gör ont.. jag vet jätte dumt kanske men va ju tvunegen och testa jag stack in mina naglar under helens naglar.. hon sa aj.. jag sa prova på mig =) och det gjorde vi.. och aj.. det gjorde ont hehe... ja.. det kunde man ju fatta utan att prova.. men ja så är det.. hihi...
men sen efter det så gosa vi i stället.. kramas och klia varann på armen.. =) mysigt och nu sitter jag med gubben min mätt och belåten =) ska kolla på idol ikväll.. undra vem som åker ut....

VEM TROR NI???

KRAMAR............


Kommentarer
Postat av: sandra

vad är det för hjälpmendel?? e ju så jäkla nyfiken vet så ja måste fråga=))))
kram kram sandra i skene

2007-11-16 @ 20:24:31
Postat av: sandra

vad är det för hjälpmendel?? e ju så jäkla nyfiken vet så ja måste fråga=))))
kram kram sandra i skene

2007-11-16 @ 20:24:46
Postat av: sandra

ojoj 2 ggr... sry

2007-11-16 @ 20:25:10
Postat av: Sara

Om jag va med i Idol skulla jag ha gått ut för längesedan, eller vad tror du? hahahaha

2007-11-16 @ 22:09:49
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Sara

Glömde skriva att Oliwer e väldigt väldigt söt!!
Stor pojke nu!! :-)
Vi ses på söndag!
Puss

2007-11-16 @ 22:10:49
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Åsa

till sandra =)
det är hjälpmedel som jag har för att jag inte hör.. typ att jag har en säng vibrator.. så när han skriker på natten så vibrerar det i sängen =) kram kram

2007-11-17 @ 09:15:48
URL: http://vasaru.blogg.se
Postat av: sandra

förstod att d var för din hörsel.. var nyfiken på exempel bara..=)) smidig grej med säng vibrator=)

2007-11-17 @ 11:20:22
Postat av: Sofus

Vilken söt pyjamas Oliwer har! Tiger är härlig=)

På tal om hjälpmedel, jag skaffade en ordentlig väckarklocka med vibrator, för att ha när jag bodde själv och för att vara SÄKER på att vakna i tid till skolan. MEN den där vibratorn var ju hur mysig som helst haha. Man vaggades ju ännu mera till sömns =) Sån tur att den hade en hiskeligt hemsk signal, värre än en brandbil *ryser*

2007-11-17 @ 11:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0