Våran dag...

Tack för kommentarena =)

Våran dag va helt underbar =)

först va vi i hofnäs alla 3... fika och gick rnt lite och bara myste...
Ulrik Jag och Oliwer....

sen åkte vi hem och fixade oss för kvällen...
åkte bussen in och lämnde Oliwer hos sin mormor, han sov över där...

sen åkte vi till restaurangen George´s.. jätte god mat... skulle ha tagit kort och så på maten men vi va helt uppe i varann så vi glömde det hihi...
men vi åt en 3-rätters middag,
Förrätt: vitlöksbröd med tomatröra på och smält mossarella ost och parmaskinka, skinkan va inte god men det andra va jätte gott..
Huvudrätt: laxgrillspett med klyftpotatis och amssa sallad... underbart gott... laxen smälte i munnen =)
Efterrätt: Creme brulé (eller hur det nu stavas hihi) jätte gott..
och ja va så mätt när vi va klara att jag såg ut som om jag va gravid i 6:e månaden hihi


sen när vi hade ätit klart gick vi på bio och såg what happens in vegas... SKIT BRA =)
det va roligt och lite romantiskt =) precis vad jag gillar.. och Ulrik gillade den med...

sen när vi skulle hem så missade vi bussen med 5 min.. inte så kul.. men vi fick snällt vänta i 55 min.. men det gick bra.. tog ett puss kort ;-)

sen när vi väl kom hem tog vi ett gemensamt bad med levade ljus och lite vin... kan man avsluta kvällen bättre?=)

sen va det sängen och mer behöver man inte säga hihi ;-P

men Våran dag va helt perfekt! =) tack min älskling, jag älskar dig så mkt puss puss....

Kommentarer
Postat av: Jessie

Åh vad mysigt! Hihi! Kärlek är härligt! Grattis igen, nu sitter jag här och lipar (det beror också på tröttheten, då gråter jag lätt.. haha) Puss!

2008-05-11 @ 19:58:03
URL: http://fruahlinder.blogg.se
Postat av: Sara B

Gumman!
Grattis till er ;-)
Fast det har jag ju redan sagt.. hihi..
Fina bilder ni tagit, ni ser så lyckliga ut, inkl Oliwer ;-)
Hihi puss!

2008-05-12 @ 08:59:46
Postat av: Cecilie

Måste bara säga grattis i efterskott för förlovning! :P Bilder såg mysiga ut på fiken! Kram

2008-05-12 @ 09:39:47
URL: http://ceestar.blogg.se
Postat av: Linda

Oj då ska du vara riktigt lyckligt lottad, hoppas du visar för dom att du uppskattar dom=)

2008-05-13 @ 12:30:42
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0