Två saker...

Hittade denna på en annans blogg sida =)


Två saker som skrämmer dig

1. Ensamhet
2. Lögner

Två saker du har på dig just nu
1. T-skirt
2. Leggins

Två av din favoritlåtar just nu
1. Det vackaste jag vet...
2. Another day in paradise

Två saker du vill ha i ett förhållande
1. Kärlek
2. Tillit

Två sanningar
1. En riktig slarver... hehe...
2. Mån om mina nära och kära...

Två saker som du attraheras av
1. Min kille..
2. Humor

Två av dina hobbys
1. Va med min son och man om man kan kalla det hobby...
2. Va med vänner

Två saker du verkli gen verkligen vill ha
1. Körkort, utan att behöva plugga till det ;-)
2. Pengar ;-P

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej
1. Går inte ut utan att sminka mig...
2. Älskar kläder, smycken m.m.

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille
1. Fiser och svär hehe...
2. Älskar att spela playstation om de e bilspel :-)

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. Att jag fiser som en karl hahahaha...
2. Att jag e pedant där de inte syns... hehe..

Två saker du tänker på just nu
1. Min kille som inte e hemma...
2. Hoppas att min son sover hela natten i natt..

Två saker du kräks av
1. Om jag får bajs på MIG,, bläää
2. Om nån spyr på MIG... bläää

jag vill ju självklart utmana nån med så jag utmanar... Jessica, Sara och Helen :)
KRAM KRAM



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha a bajs och kräk är väl inget vidare :P

www.rebeccasblogg.se

2008-05-03 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0