sjuk...

har varit skit sjuk.. både jag och lille Oliwer... jätte jobbigt.. men nu börjar det bli bättre!
igår va jag så dålig och hade feber.. orkade knappt lyfta Oliwer.. så fick ringa mamma och be henne komma hit och hjälpa mig med Oliwer...
det va jätte jobbigt att inte orka själv så tack och lov för mammor =)
jag känner det att det är himla viktigt att be om hjälp om man inte orkar.. man e ingen dålig mamma om man e trött ibland och inte orkar så man får be om hjälp...

jag längtar så otroligt till helgen det ska bli en av min bästa helg på länge =D
japp.. hoppas det i allafall... hehe ;-)

så häligt väder ute.. man blir så glad och har även fått lite färg =) bättre kan det ju inte bli.. jo om man va frisk men man ska ju inte klaga när det e fint väder hahaha,...



har även funderat nu lite på sista tiden på om jag ska ha kvar min blogg... känns som ibland att det jag skriver e ointressant... ni kanske inte e intresserade???
om ni vill att jag ska ha kvar den så kan ni väl skriva vad ni vill att jag ska skriva om...

KramKram

Kommentarer
Postat av: Helen

Inget skojsigt att vara sjuker, speciellt inte när det är så fint väder! Alldeles riktigt att man ska be om hjälp, man är ingen dålig mamma. Snarare tvärtom, man är en bra mamma när man ber om hjälp! :-) ses sen! Puss

2008-05-09 @ 09:49:30
URL: http://hema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0