2008-05-01

va lite rubrikslös idag...

ja valborg var igår.. då hade vi det jätte mysigt med min bror och hans fru och barna.. vi grillade och bara mös.. ( men kan tilllägga att det blev ingen alkohol, ingen va så sugen på det hihi)
men mysigt va det.. hehe. brorsans fru berättade att hon kände sig först bra på tis kväll hehe... ojoj.. jag mådde bra på sön kväll ;-)

i torsadags va jag och rotfyllde min tand =( det va inte kul.. men det gjorde inte så ont, det gjorde mest ont i plånboken.. kostade mig nästan 5000 kr =( men men så är det när man inte går till tandläkaren när man har tandvärk, tänk på det! ...

min vecka har varit bra för övrigt och idag får jag besök av mina vänner Linda och Helen det ska bli jätte kul och träffa dom för det va jätte längesen...

och imon ska jag få träffa mina gullisar Sara och Lucas, det ska oxå bli jätte kul.. ska gå på marknaden i Borås...
sen på lördag ska jag gå på marknaden igen med mamma och therese och barna.. =)

hoppas ni får en bra helg för det får nog jag =)
KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja kläderna blev jätte bra på Agnes men tyävrr så är skjortan lite för liten för henne... skjortan åker upp ofta men hon gillar ju visa sin mage för alla.. *asg!* =) Är det den stora marknaden i borås imon?? åh, det låter väldigt kul! hehe.. men vi har varit på en idag och gjort av oss några kronor..(några kronor=några hundra!) hihi. puss

2008-05-01 @ 16:20:45
URL: http://fruahlinder.blogg.se
Postat av: Anonym

åå passa på njut o umgås!!! =)
själv har jag bara massa jobb =( sånt är inte kul!

2008-05-02 @ 19:53:15
URL: http://www.lyckligesofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0