värkar!!

igår natt hade jag lite värkar ochd et höll i sig hela dan till och från.. sen inatt hade jag värkar med men de slutade kl halv 3 i natt.. då va jag sååå besviken när jag vakna i morse och inte hade värkar längre... har gått runt på stan idag och gjort allt för att få det att starta igen.. känner lite smått i bland men inte tillräckligt.. hoppas bara att den kommer snart vill ha den i min famn NU!! =)
ja allt jag orkar skriva nu.. snart kommer min söta kompis Helen hit och säger hej =) kram kram

Kommentarer
Postat av: sandra

ojojojoj låter som att det är på G nu gumz......

håller tummarna för dig...
kramkram

2007-10-19 @ 18:55:57
Postat av: Ulle

Ojoj, snart snart kommer det ut!!!

Önksar dig lycka till!!
Kramkram

2007-10-19 @ 19:57:00
URL: http://ulle74.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud vad spännande det kommer bli..närmar sig mer och mer,
Jag som hört historier att sex kan till o med påskynda förlossning men vete 17 =)men bra du promenerar mkt så...

Men gud vad spoännande det blir ... få se vad det blir för ngt, Ååå...=)) hihi

2007-10-20 @ 12:21:58
URL: http://pipomusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0