Frågeformulär =)

Vad är en blogg utan ett frågeformulär??

FAKTA
Smeknamn:
 hjärtat, eller Kärringen  (av maken då) men gillar nog de första bäst ;)
Födelsedag: 12 aug
Bor: Dalsjöfors
Arbete: Mammaledig

FAVORIT...
Färg:
svart
Plats: hemma eller i husvagnen
Drog: godis :D
Fordon: Åker peugot (maken kör)
Film: drama
Djur: Hunden Ville och så fiskar nu då =)
Affär: Gina, H&M
Serie: CSI, Criminal minds, greysanatomi och desperate houswife
Café: Tårpilen
Skor: Platt sula skor hehe

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln:
Självklart
Gnälla: Ja... hihi
Skrika: JA!!! haha
Sova: Ja, om min lilla Aron låter mig ;)
Drömma mardrömmar: Nä.
Klä dig i svart: Oftast
Lita på folk: på mina nära och kära

NÄR...
Åt du senast:
nyss godis hihi
Läste du en bok senast: minns inte.. så längesen
Var du på konsert senast: Många år sen.. på Tomas Ledin hihi
Köpte du något senast: kläder te barna
Svor du senast: Hela tiden :P
Sjöng du senast: när jag bytte Arons blöja, de luktar bajs om dig..lalala.. han blir så glad när man sjunger den =)

VEM...
Saknar du:
Min Gubbe
Gjorde dig riktigt glad senast: Oliwer.. när han säger ja älskar dig mamma =)
Fick du sms från senast: Min mamma

HAR DU...
För många vänner:
Nej, alldeles lagom
Tvångstankar: nepp
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Japp
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: japp
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: Ja, alltid, men de bjur ja på hehe
Bra självförtroende: Kunde vara bättre
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja varje dag =)
Varit kär: Jag är kär nu!
Blivit kär i någon på nätet: näpp
Dumpat någon: japp
Blivit dumpad: Ja en gång

HUR...
Går du:
ena foten framför den andra....
Svarar du i telefonen: A hej de e Åsa
Fördriver du tiden: sitter vid datan
Mycket pengar har du: Inte tillräckligt.
Tjänar du pengar: Får föräldrapeng
Bäddar du sängen: Inte alls
Ofta diskar du: en gång om dan..
Ofta städar du: Lite då och då, men säkert för sällan
Går det på jobbet: Föräldraledig
Ofta träffar du din familj: Varje dag :)


VÄLJ
Katt eller hund:
Hund
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Internetl
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: Killar
Vin eller öl: vin


de va la kul =)

liten bild med kanske på mina underbara pojkar

älskar dom


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin helg vännen! KRAM



Glöm inte att checka in nya Tävlingen

http://bysofia.se/2011/september/eyelash-tavling.html#comment

2011-09-25 @ 12:22:03
URL: http://bysofia.se
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :)



Ha en fin lördagskväll!

Kram! <3

2011-09-25 @ 19:41:23
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0