NERVÖS!!!!!

imon e de dags för att få min nya hörapparat/cipp eller va de nu kallas.. min CI haha... och e så nervös...

tänk om man inte hör nåt och tänk om de inte e bra och tänk om min op har misslyckats...

har läst några bloggar och alla har mått så dåligt efter och varit så yr och tappat smaken och tinnitus.. ja va ¨ålig 3 dar.. sen mådde ja ganska ok.. visst ja va trött men de va ju för att man inte hörde och fick inflammation på andra örat...

så tror bara för att jag inte mådde så dåligt kanske de inte blev bra...

men de e säkert braoch kommer säkert höra.. men.. ojoj hehe så mkt känslor så vet inte ens hur ja ska uttrycka mig... hehe ska va på sahlgrenska imon kl 13 och dagen kommer nog kännas evigheters lång haha...

ja jag hör av mig imon hur de gått ;)
kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer säkert att gå jättebra !!

Jag tycker också det skall bli spännande och är lite orolig med men inte för att du skall höra utan att det blir jobbigt för dig när en helt ny värld öppnar sig för dig !

Jag skall stå vid din sida och hjälpa dig igenom allt nytt som jag alltid har gjort för dig min älskade dotter !! Älskar dig ! <3

2011-10-09 @ 21:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0