mån..

hej..
idag e de mån exakt en v sen ja fick min apparat... och de känns bra, men otroligt jobbigt, kul, ja... de e ju så mkt som bara tjuter än.. men blir bättre och bättre =)

i lördags när ja jobbade så ringde Ulrik, skulle fråga var batterierna låg... innan hade ja aldrig hört va ha sagt, men då hörde ja.. svara var. och han va nöjd vi lade på och efter kom ja på, men gud.. jag hörde allt han sa.. va häftigt och precis då ringde han igen.. och fråga var overallen och de fodrade gummistövlarna låg... ja svara och sa va coolt, jag hör va du säger :D han ba..ja men ja ringer ju tänkte inte på de hehe.. =)
ja va jätte nöjd med att de gått så bra...
lite senare ringer min bror som hört att jag kan prata lite i telefonen, så han måste ju testa ;)
vi prata och i början e de lite ovant.. några va.. men sen flöt de på bra och va så lycklig att jag kunde prata med han.. ahr inte pratat med han på flera år i telefonen...
tror han va lika gla som ja för att de gick =)

helt otrligt att de lyckats så bra hittills... framstegen kan ju bli hur stora som helst känns de som nu...
varje dag hör man nåt man inte hört innan.. men man tänker inte på de... så glömmer...
men häromdan när ja satt och vänta på bussen hörde ja nåt.. va inte riktigt säker på va kollar runt och ser ingenting.. men de låter bara högre och högre, och till slut kommer de en bil... jag hörde den innan jag såg e.. de va en härlig känsla =)

ja... nu e de 2 veckor kvar till vi ska flytta och längtar som en tok..
vill ha så mkt men har inte råd och köpa allt ja vill hihi
en bokhylla till Arons rum, en fin byrå eller nåt till hallen där uppe.. men får ta en sak i taget =)

nu på lördag fyller min älskade son 4 år gud va tiden går fort..
åh... han och Aron e fan de bästa ja gjort =)

ja... ha de bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh..jag har inte pratat i telefon på över 10 år. Jag minns det som igår, sen kommer jag på att det har gått flera år!



Var ska ni flytta?? Det är alltid kul med ett nytt hem:).

2011-10-19 @ 13:23:43
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Sofia H

Det bästa du har gjort med Aron o Oliwer??? Trodde du o Ulrik hade skapat de ihop. hehehe



fattar vad du menar.. håller med dig.

roligt att du kan höra lite nu. =)



kram sofia

2011-10-21 @ 10:06:28
URL: http://zofia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0