yey...

ja nu har man flyttat, äntligen...
känns så jäkla bra nu... tog en vecka att få de fint här och mamma kom och hjälpte mig massa, skönt =) tack!!!

men vi tar och backar lite i tiden nu,och börjar med att när vi bodde i vår lilla 2 och ½ lgh så hade vi kalas för vår älskade Oliwer som blev hela 4 år.. han va så himla glad över att fylla år och hade längtat sååååå mkt!
jag och Ulrik köpte en lekdata till han och han älskar den =) och legoplatta...
sen fick han massa annart.. skateboard med massa skydd och cars bilar låda, kläder, lego,lastbil, pengar,m.m...minns inte allt, men de bästa va när han samna på kvällen sa han... mamma... de här e den bästa dan, jag fick allt ja ville ha, gullunge =)

så de vart väldigt lyckat.. bjöd på bullar kakoroch en bubblabil tårta, som tess hjälpte mig coh göra...

ja sen vart de packning för fullt.. fick flytta in våra saker i våran nya lgh vardagsrum på sön kväll, så hela vårt bohag typ, va i detta rummet..
men dan innan så städa jag och mamma köket, badrummet ochOliwers rum och drack vin och grogg.. så himla kul va de hehe,,, barna va hos våra vänner på landet..

så bodde i husvagnen där hos dom i 2 dar hehe.. gick himla bra så slappju barnen den himla röran som va...

på måndagenden 31 okt va de ett städteam som skulle städa den nya lgh och de va inte klara innan kl 16.. men då ätligen kunde vi börja..mamma, brorsan och familj va här och hjälpte oss med att få lite ordning i all oreda, fick fram och uppmonterat sängar soffa och köket.. blev ju ganska bra... =) sen hela veckan har gått up på att fåordning och nu e ja super nöjd, trivs så himla bra =)

ja nu till CI:n då....
hmm va ska ja börja..  ja alla låterju itne som smurfar längre ochhör ganska bra.. börhöver inte kolla på folk hela tiden när de pratar, känns så konstigt hehe...
och ringa och pratat med i stort sett alla i min familj och har gått bra, men  har varit lite rädd öfr attringa nån ja inte känner, men i fedags hade ja inge val så utan att tänka så ringde ja 1177, för  att Oliwer hade så ont i magen, fick nr till vårdcentralen som ja tog emot utan problem ringde vc och sa va som hänt och de gav mig en tid och allt.. sen när ja va klar, så upptäckte ja att ja ringt sj och hört allt de sa och att de gick bra, blev så glad och stolt över mig sj att jag börja nästan lipalite hehe... såringer ja massa och de e så kul, men de kommer väl inte min telefonräkning tycka ;)

ja orkarinte skriva mer nu... så nu ska ja nana kudden=) kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0