tja...

ja e redan tis... fattar inte tiden går så himla fort nu för tiden hehe.... hinner inte med nåt och samtidigt gör jag massor hihi..

ja det har ju nyss vait helg,,fredan tog vi det lugnt och hade fredagsmys jag och gubben =)
det e så skönt och bara mysa ibland =)
lördagen va jag i knalleland llite och strosa och mamma hängde på =), köpte ram till ulrik pappa, vi gjorde en förstoringpå barna och deras kusiner.. =) blev skit fint!!
han fyller ju 60 år.. på kvällen kom Ulriks syster josefin +familj och vi käka tacos och godis :D sen träffades vi igen påsön då svärfar skulle firas=) vi blev bjudna på restaurang.. lite utanför Lidköpning... så himla gött de va =)

sen igår va vi hos Catrine och Saga.. för lilltösa blev 2 år :) en massa go fika fick vi =)

och dag hände nåt stort... Oliwer har ju ramlat så mkt under sina 3 år och nästan jämt på sin tand.. så den va grå...så idag va han tvungen att dra ut tanden hos tandläkaren...men han va så redig... va så stolt över han!!
så nu e han en söt liten grabb men e glugg i munnen hihi...

ja allt för idag..  kan ju slänga in en bild med =)





allt för idag nu då ;)
hej hopp lingon snopp ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gick aldrig dit och jag mår bra när jag är hemma. En rätt så isolerat liv men skönt att slippa det jobbiga.

2011-03-23 @ 00:10:24
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Sara

Söta pojkar du har! :)

Puss

2011-04-08 @ 18:46:39
Postat av: Linda

Tack gumsan:). Känner mig fin:).

2011-04-08 @ 22:04:27
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0