lite frågor och svar =)

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, e på ljuslöst då

 

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ulrik

Vem såg dig senast naken?
Ulrik min älskling hihi.



Hur såg du ut på högstadiet?
ja då hade jag stora jeans och brorsans gamla skjortor eller t-skirt...
långt rakt brunt hår och lugg



Hur kommer du se ut om tjugo år?
Lika snygg som nu men några kilon lättare =)



Hur var du på dagis?
Jag va skit snäll och duktig liten tjej =)



Hur är du att ha som arbetskamrat?
tror jag e en rolig och kul tjej att jobba ihop med

 

Drömde du något inatt? I så fall -vad?

ja, att nån kom och gav mig pengar men vet inte varför eller hur hihi

 

När skrattade du senast?

Idag.

 

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

massa kort och en ljusstake

 

Vad var det senaste du såg på tv?

Biggest loser

 

Utan att se efter, gissa vad klockan är nu?

strax efter 21... kollar och hon e 21.17 ganska ok hehe 

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Tv, Ulrik kollar på den

 

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Idag.. promenerade och lektpå våran gård och solat med en kopp kaffe i handen =)


Biter du på naglarna?
har gjortdet men itne nu, men kan få ett återfall ibland



Har du något handikapp?
Japp, är hörselskadad

Är du rädd för att få hängbröst?
Haha, har jag redan efter mina 2 barn.


Hur homo är du på en skala 1 - 10 ?
1. Haha



Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

något med skaldjur i.



Ljuger du?
Nån gång har jag gjort det, det gör vi alla


Har du kysst en polis?
Ja, haha



Har du någonting att dölja?
Ja, det har vi alla tror jag =)



Kan du baka bröd?
ja..har blivit ganska bra på bakning =)

 

Vilken var den senaste film du såg?

hitta nemo med Oliwer



Vet du hur man frostar av en frys??
japp

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag skulle köpa hus, fixa körkortoch betala skulder/lån och bjuda min familj på en resa och köpa en bil till mig och min mamma =)
nya kläder skaer till barnen.. ja jag kan hålla på länge till haha...

 

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag dansar jag när städar, sjunger i duschen om jag e sj hemma.. om jag e ensam kan jag prata med mig sj med haha...

 

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Fred på jorden förmodar jag.

 

Tycker du om att dansa?

ÄLSKAR att dansa =)

 

Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

njae... om jag va tvungen så ok.. men inte frivilligt

 

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

välkommen haha

 

Har du sett något konstigt på sistone?

alltid haha



Utseende:
Hårfärg: färgad kastanj
Ögonfärg: Blå/grå men ett brunt streck i vänster äga =)
Längd: 162
Skostorlek: 37-38
Ålder: 30

Har du en Kille just nu? ja min kära Ulrik  
Gillar du någon? Ja.
Vem? Ulrik och mina barnoch min familj.
Har du haft sex? ja
Hur många har du haft sex med? Ska du skita i hihi

Har du haft många förhållanden? njae.. inte långa ulrik e mitt längsta innan dess bara några mån max
Vad har du på dig nu? Mys byxor och T-skirt

lite kul hehe


Kommentarer
Postat av: Linda

Det där med polisen har jag ett svagt minne av. Har du berättat för mig eller har jag drömt??



VI skulle behöva fixa körkortet!!!!

2011-03-19 @ 22:56:22
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0