nedräkning

nu börjar nedräkningen bara 18 dagar med idag =)
gud vad jag längtar... vill att den ska komma NU!!!!

Magen e tung och ivägen och har halsbränna så det står härliga till... inte alls kul.. men samtidigt så njuter man så himla mkt närman känner hur den puffar runt i magen och man ser hur det "putar" ut =)

Oliwer har börjat längta som bara den med hihi...

idag har Oliwer varit hos tandläkaren gick hur bra som helst =) och han hade fina och starka tänder.. skönt =)

min goding

våra gosestuder e guld värt!!

kort på mig och min KORTA lugg hehe... klippte sj och ja.. lite fel kan bli bra det med ;)

ja ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Va?? var det inte nyss du blev gravid?:). Spännande:). Kramar

2010-11-02 @ 23:01:12
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0