hejsan!!

har blivit så tråkigt hihi...
 men ska se om jag kan få igen blogglusten igen =)

ja... vad har hänt på sistone.. jo jag har blivit gravid =) e i lite mer än v 14 nu =) och nu mår jag ganska bra.. kan må väldigt illa ibland men inte som innan då spydde jag som en galning och mådde allmänt skit...

ja jag jobbar på som vanligt.. jobbar ju som personlig assitent åt en som e döv/blind...
himla bra schema och jag får vara med min pojk mkt =)

Oliwer e ju helt underbar... =) men det säger ju alla mammor om sina barn =) men han har utv. så otroligt mkt de sista månaderna... pratar upp till 5 ord meninga och e så himla pussig och kramig.. love it :D

har kommit in i en väldigt pappig period nu och de e så himla kul och se... så fort man säger e du mammas goding.. han svarar... nää pappas kille :D hihi...

Älskar åka bil och lastbil.. så när Ulrik kommer hem med jobblastbilen måste de ut och åka en sväng.. för de e ju det bästa som finns... vi har ju en jeep i garaget.. oxå himla intressant hihi...
ja så man kan verkligen säga att han e pappas kille.. men han e allt min kille med hihi

ja... nästa gång kanske jag kan sätta in lite bilder =) ha det gott kramkram

Kommentarer
Postat av: Miss Borén

GRATTIS! Äntligen berättar du det ;)

Hoppas ni alla mår bra!

Puss o kram

2010-05-28 @ 17:15:16
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack:). Grattis:) Nu kan du blogga om din graviditet;). Jag tänker också på dig vännen. Pössar;).

2010-06-04 @ 22:03:56
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0