varit utan internet ett tag och...

har inte haft så stor blogg lust som jag hade velat =)

men jag lever och mår bra... tummen e ganska ok med.. tack och lov ;-)

sen har jag ju börjat på mitt nya jobb som personlig assistent... går mkt bra..
lite ensamt ibland men annars e det helt ok =)
jobbar 7 dygn på 4 veckor så ska la inte klaga ;-P

ja vad har hänt på sista tiden då???
hmmm...
Börja med att den 1 feb fick jag ett gallstensanfall så blev inlagd och låg på sjukan i 3 dar och sen ska få komma på operation i maj för det gick över... lite nervös för detta.. :S

sen va ju alla hjärtans dag och den va sååå mysig en lyxfrukost!
men vi hade bestämt att vi skulle inte köpa nåt till varann utan vi skulle säga hur mkt vi älskar varann och vad vi gillar hos varann m.m... det va mkt bättre än paket =)
vi åkte hem till min bror + familj åkte pulka och käka våfflor.. mysigt, min mor va med oxå.
Ulrik och OliwerTindra
WilliamOliwerTess och jag

sen har Ulrik fyllt år... inte kalas, U vill inte.. men vi åt lite tårta och myste bara vi 3 och Ville så klart hihi

Sen har vi köpt en ny fin soffa.. e så nöjd med den och den e så fin.. bild kommer en annan dag när jag har fått upp min gardiner som jag fick av Johanna tack! =) och sen ska vi f en matta av U mamma =) toppen med gratis grejor =)

haft en tjej kväll me Catrine hon kom hit och hälsa på.. Saga va med och Oliwer oxå.. barna somna kl 6 och vi hade mys med film godis marinella/cider :D

ja sen har la man umgåtts med vänner och mor och jobbat... sen e jag så redi att jag e ute och går varje dag, (förutom de nätter jag jobbar) och så har jag köpt typ hantlar man sätter fast runt fötterna som väger 1 kg styck.. det känns i benen kan jag säga haha...

ja sn vill jag bara säga att jag LÄNGTAR tills på fredag.. för först ska jag och marie och barna tilll badhuset och sen kommer SARA och LUCAS hit :D gud vad det ska bli kul!!!
längtar så mkt efter dom och det ska bli kul och känna på saras lilla bula =)

hade tänkt att ladda upp fler bilder men bloggen samarbetar inte idag.. så får ta en bild blogg snart i stället =)
ha det bäst kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra det är full far tpå dig =) rediga tös =)

2010-03-16 @ 22:04:27
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0