bild blogg

nu har vi riktigt internet igen gud va skönt hehe... =)
bild blogg =)
ja blir nog ganska många bilder eftersom man inte bloggat på ett tag..men det blir allt.. vi hörs =)
så här sover ville haha  på borås museeum
sötisarna sover ihop =)  bus hos kusinerna
busar
Kärlek!    cool kille i Ulriks hatar mössa haha... jag diggar den ;-P
på badhuset mor och son
nya klisterlappar, som ett nytt kök (me like)
snö i mängder
vår nya soffa =)  ego bild
min lille cooling!  kolla in hans fina skor =)
min mya frisyr... och köpt ny röd läpppenna =)
tvilling vagn.. det behövs ju inte =)sötnosar...

det får räcka.. kram kram =)


Kommentarer
Postat av: ellen

snygg du var i håret! ^^

2010-03-18 @ 22:26:10
URL: http://killerkat.blogg.se/
Postat av: sofie

vad du var jättefin i Håret! =) får luyst göra samma sak nästan. mitt hår är så HOPPLÖS =)

2010-03-19 @ 07:59:15
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0