v24

ojoj redan i v 24 helt sjukt! magen e stor och rund =) men känner mig inte alls lika vacker denna gången som jag gjorde med oliwer... men ganska ok.. =)
illamåendet har gått över och e piggare..
men inte just nu.. har typ fått magsjuka tror jag.. e lös som attans i magen men spyr inte... vågar ändå inte åka och jobba för vill ju inte smitta ner som på jobbet..
Oliwer e oxå lös i magen, men idag mår vi nog bättre.. Oliwer sover än bara.. han har blivit lite utslagen...

men det händer så mkt här.. så vet inte vad jag ska skriva hehe...

men Oliwer har ju utvecklas nåt otroligt den sista tiden.. pratar fullt ut nu tycker jag och förstår allt man säger så duktig.. kanske inte pratar helt rent men man förstår vad han menar =)
har även börjat bajsa och kissa på toaletten.. så duktig och han kommer sj och säger när han ska gå på toa =)

men detta att vi ska ha en bebis e la inte skit kul ;) han fattar nog inte riktigt men när vi träffas vänners barn och bebisar så e han så gullig och pussar och kramar på dom och ska hjälpa att ge välling och kolla när man byter blöja så han kommer  bli en jätte bra storebror =)

ja nu får det räcka för idag.. för nu kommer lillplutten och sitter i mitt knä.. älskar han så!!
ha det bäst kramkram

Kommentarer
Postat av: sofie

blir roligt se sen hur syskonen reagerar sen när bebben tittar ut =) spännande!



KRAM!

2010-08-04 @ 23:09:36
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0