jobb...

idag ska man jobba natten igen.. så tråkigt, men jobbar med en rolig tjej idag :D
då känns det mkt trevligare att jobba haha...

igår va Henke här för jag trodde jag hade virus på min data men det va ingen fara.. det går bort av sig själv, men om jag skicka skumma länkar via msn.. så öppna dom inte :)

men han visa mig hur man bränner ner sina bilder på skiva :D och e så glad för detta nu för jag har varit så rädd att nåt ska hända datan och att mina bilder ska vara borta.. men det behöver jag inte längre =) tack Henke =)

nu har man lämnat oliwer på dagis och så har jag plockat lite här hemma.. börjar se ut som ett hem nu hehe..

ja.. ha det så bra skrivs det snart igen ;-) kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0