Badhuset

idag har vi varit på badhuset jag och Oliwer =) och Oliwer Älskade det =) så himla kul och se han.. han dök och plaska och sprang och bara älskade att vara där.. när vi gick där ifår va han helt slut somna på en gång i vagnen hehe.. Catrine och Saga va med oxå så himla kul =)
igår va vi på lekborgen.. och sen fick han leka i stadsparken i nästan en timme för jag missa bussen hehe.. Catrine va med igår med hehe.. lite kul...

e kass på att uppdatera.. förlåt ska försöka skärpa mig ;-)

jobbar nu i veckan och sen i helgen e jag ledig och då ska vi på kräftskiva och ev så ska vi åka till brandstationen och kolla på alla bilar.. det kommer Oliwer älska =)

ja allt för idag.. återkommer snart tills dess.. ha det bäst ;-) kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att läsa nåt nytt:).

2009-09-07 @ 23:13:58
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Anonym

nästa gång skall jag gå med till badhuset kan tänka mig hur lycklig han va hahaha blir ju salig över en vattepöl

2009-09-07 @ 23:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0