Öppet...

jag har haft lite dålig lust på att blogga.. men samtidigt så har jag saknat den hehe.. konstigt.. =)

ja idag e man hemma VAB, Oliwer har feber.. kanske vattenkoppor på G men vet inte??

nu sover han sött i sin säng och jag sitter här med färg i håret.. Kastanj, hoopas det blir fint..

i helgen va vi hos våra goa vänner på landet, alltid kul och träffa dom.. och då fick jag chansen att prova på book skrapping eller hur det nu stavas.. men man gör kort och sånt.. det va SKIT KUL!!! så det måste jag köpa hem lite sånt och börja med.. man behöver ju inte ens vara diktig på att rita och skriva =)
gjorde julkort och farsdag kort och ett grattis kort.. ska bli kul och skicka julkort sen hehe.. jag skickar ALDRIG julkort men dessa ska jag skicka.. bara till de närmsta i familjen =)

har varit i Ullared med, alltid lika kul va där med Catrine =) köpte julklappar och lite annat gott och smått...

ja allt för idag men återkommer snart =)
ha det bäst.. kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

ja sånt e kul... har dock inget sånt hemma, kanske också borde köpa... hmmm... kul att du e tillbaka :)

2009-11-10 @ 14:37:40
URL: http://misskaiserdom.wordpress.com/
Postat av: Linda

Visst är det kul att göra kort:). Jag har gjort 2 st, kolla gärna. Jag skickar alltid julkort för det är så kul att få kort tillbaka:). Kramar.

2009-11-10 @ 22:17:33
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket gumman:). Då gör jag vänster också:). Ja, träffas måste vi göra snart! Du..jag är lite nyfiken på hur dina kort ser ut;).

2009-11-11 @ 21:40:50
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: catrine

kul att du har börjat igen =)

2009-11-12 @ 14:04:14
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka! ;)

puss

2009-11-14 @ 09:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0