Lördag......

Igår skulle jag ha jobbat från 13-21 men det blev lite ändrade plander eftersom min jobba kompis blev sjuk så jobbade jag själv från 12.30-11.30 dan efter... men det gick jätte bra. de boende va jätte snälla och goa hela tiden =)
vi va även ute och gick en liten sväng.. mkt trevligt...

idag kom Ulrik och Oliwer och hämtade mig på jobbet, gulliga som de e =)
så vi åkte hem och sen kom Catrine och Saga hit en lite stund för Ulrik skulle hjälpa Catrine att byta till vinterdäck på bilen...
och det gjorde han =)

sen åt jag Ulrik och Oliwer en fantastiskt go älgstek som min kära gubbe gjort... det va så gott.. så va propp mätt när jag va klar hehe...

Oliwer mår bättre nu, hittade endast 2 koppor på han, så e ganske tveksam på om de va riktiga vattenkoppor eller... ja jag vet inte... men inte lika hög feber längre iallafall och de e ju skönt =)

Ikväll kom bara Catrine (Saga va hemma med sin pappa och storebror)
och vi hade super mysigt, Oliwer sov och vi spela spel på hennes nya mobil, som e så fin och läcker och ja.. inte alls avundsjuker ;-P
massa roliga spel hade hon hihi....

sen kollade vi på Benjamin Buttons liv.. jätte bra!! =) och nu har hon åkt och jag sitter här...
Glömde ju tala om var Ulrik e ikväll hehe för han va ju inte hemma med oss...
han e ute och svirar idag, en kompis fyller år... så hoppas han har riktigt kul =)

Oliwer åt en mini tiptop idag och då ser man ut så här =)
tur att man har tvättmaskin =)
kan ju säga med att det blev ett bad efter den där glassen haha... men han ÄLSKADE den=)

ja imon ska jag jobba natten igen så... vi hörs av ;-) kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Långa pass kan bli lite jobbiga ibland men när pengarna klirrar i kassan så glömmer man de timmarna;).

2009-11-16 @ 23:25:48
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: catrine

ja, visst hade vi det jättetrevligt!! får vi göra om

2009-11-20 @ 00:21:12
Postat av: s

sicken söt pajk! lörtig o söt runt munnen =) hähä..

vi måste ses!



KRAM

2009-11-22 @ 12:55:02
URL: http://ordletaren.blogg.se/
Postat av: Miss Borén

Saknar er tre! :) Snart ses vi!!!!!!!

Ska bli sååå härligt! Mycket o snacka om ;)

Puss o kram

2009-11-29 @ 10:32:23
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: sofie

ja men då kikar jag in hääär och lämnar spår ..

Vill bara du ska veta ja lever än och saknar dig! =)

2009-11-29 @ 22:31:25
URL: http://ordletaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0