24 dagar kvar till jul :D

ja... som ni ser e det 24 dagar kvar till jul.. och jag LÄNGTAR =)

för då kommer Sara och Lucas till Borås och jag får träffa dom =)

sen kommer ju tomten och träffa hela familjen och bara mysa,... det kommer bli toppen!

Är nästan klar med alla julklappar, har nog aldrig varit klar så tidigt innan... men det känns riktigt bra.. kanske man kan unna sig sj lite kul i jul.

Idag har man varit redi med =) har bakat pepparkakor med Oliwer... han tyckte det va JÄTTE kul i 10 min sen ville han inte va med.. men jag tyckte det va kul.... Ulrik värmde lite glögg så det blev riktigt mysigt och det luktar jul hemma hos mig nu...

bilder från pepparkaksbaket:
så glada va vi när vi va klara =)

va även i stan och träffa Oliwers momo... mkt trevligt, kom hem nyklippt och lite nytt smink i väskan =)
ni ser frillan på bilden...

japp ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare! vilken pudding jag ser på bilderna! =)

så klart också en sötnos i farten, redig grabb du har som hjälper till me pepparkaksbaket! he he =)



Har också börja komma in på julstämning nu i år ..tänkte iallfall te helgen eller så baka lite lussebullar!

eller kissekatter eller vad alla kallar dessa =)

hehe...



KRAM!!

2009-12-01 @ 23:33:52
URL: http://ordletaren.blogg.se'
Postat av: Linda

Tack för båda dina kommentarer:). Tiden går för fort:(. Älskar er mä:).

2009-12-02 @ 07:21:36
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0