helgen....

ja nu har det varit helg igen.. gud jag hinner inte med.. hehe som Jessica sa tänk om dygnet hade 48 timmar haha vad man skulle hinna med mkt då hihi...
ja man har ju jobbat denna helgen... gick bra =)

i fredags va jag med Catrine till gbg.. vi åkte till the studio och fick bli sminkade och fixade i håret och fotade, gratis...
det va jätte kul. Saga vad med oxå och hon va så snäll och redi.. va lite hungrig när vi fotade men gick bra ändå =) duktig flicka du har C =)
blev sminkad med lila ögonskugga och ljus rosa läppglans.. va fin.. plattade håret och fick lite vax så rufsade till det lite ;-)
hade 3 olika klädesplagg som jag och C valt med omsorg innan i veckan hihi...
vi fick se bilderna, de tog 50 bilder... några va SKIT fina och några va lite ja hmmm hehe inte så fina hihi...
men tyvärr så va bilderna väldigt dyra så köpte inga men det va en himla kul upplevelse och fotografen flirtade ju lite med mig och de gjorde gott för mitt självförtroende hehe =)
så tack C för en skit kul dag.. för vi skrattade massor för vi hittade inte dit först hihi har ju noll lokalsinne och det ha verkligen C med hahaha så vi lite på hisningen och kolla och på backaplan haha...
men alltid kul och se lite av vad gbg har att erbjuda ;-)
sen när vi kom hem så grillade vi lite hemma hos mig och det va GÖTT!!! =)
så här glad e man när man åker tingsstadstunneln för andra gången.. haha
här e vi sminkade men på väg hem =)
me e bilen

i lördags jobbade jag lite på dan, sen kom C och lämna min plånbok på jobbet för glömde den hihi... e lite glömsk och virrig hihi...
sen kom Helen och hämta mig så åkte vi hem till mig och snacka lite och bara va, grilla korv =) gott.. det va kul och träffa H för det va ju ett tag sen =)
sen kom Ralle och drack lite kaffe och sen åkte de iväg en sväng så jag och Oliwer gick ut på gården och snacka med grannarna och sen på kvällen så kolla jag och U på film och bara njöt av varanndras sällskap.. mysigt! =)

idag har jag jobbat med med Bitte och det va trevligt!! =)
städat och flyttat lite möbler på jobbet hehe alltid kul får hoppas att de andra jobbkompisarna gillar det med ;-)

lite mer bilder kommer här =D
mina och C otroligt snygga naglar =)
Oliwer med sin kusin Tindra.. visst e det lite lika? =)
ville sover under filten hihi..
min lille buse på bussen hihi...
tack och hej för mig =) kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack åsa gumman:). Synd att fotona var dyra! Hade velat se.

2009-05-20 @ 13:29:30
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack igen;). Det är roligt att göra smycken:).

2009-05-20 @ 16:11:16
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0