2009-05-05

ja... Oliwer e bättre i magen nu men nu e han förkyld och har feber och hosta.. ojoj..  hoppas han blir bättre snart...
jag känner mig oxå lite små krasslig, ont i halsen och tjock i näsan...

annrs e det bra här... =)

Ja va i stan igår med Catrine, vi letade efter en klänning till Sagas dop, hittade en jätte fin på gina så C kommer bli jätte fin =)
hoppas bara jag hittar nåt och ha på mig med hehe...

helgen jobbade jag.. men hade ju lite fri tid i mellan så C kom hit och grillade och kolla på film.. mysigt!
sen vart det bara lugnt =) skönt det med...

skulle ha jobbat nu i natt men eftersom O inte mår bra så fick man va hemma... tråkigt väder.. det regnar men det e la skönt för vårat gröna där ute =)

jag vill bara säga det med att jag e så tacksam att jag har en toppen familj som hjälper mig och U så mkt nu när U jobbar borta =)
speciellt tack till mamma som har Oliwer så mkt... vi älskar dig! puss =)
love =)
lite mer bilder kanske? =)

Oliwer gungar på vår lilla lekplats  full konsentration
hoppa stutsmatta hos morfar e kul =)
så gott och somna hos pappa =)   buse hihim

här e man på jobbet =)   hur mysigt e inte detta?, detta e lilla söta Saga =)

mammas cooling igen hihi...

nä nu får det vara bra =) ska försöka blogga lite oftare, men lovar inget hehe...
ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: catrine

liten tuffing =)

2009-05-05 @ 14:39:53
Postat av: Linda

vilka fina bilder, han e ju bara för söt, som sin mor ;)

Måste verkligen köpa en skinnjacka till mina kids, så otroligt tuff!!!



kram

2009-05-05 @ 14:45:05
URL: http://misskaiserdom.wordpress.com
Postat av: Linda

Tack gumman:). Vilken tuffing med sina solglasögon och skinnjacka.

2009-05-06 @ 13:49:26
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Miss Borén

Så har jag börjat blogga igen!

Otroligt vad Oliwer blivit stor!!

Grabbarna kommer att kunna leka vildt nu ;)

Så får vi jaga oss smala efter dom :-D

Hoppas vi ses snart! Puss o kram till er

2009-05-06 @ 20:08:32
URL: http://missboren.wordpress.com
Postat av: Marita

Älskar detta kortet med skinnpaj å glirror ;)

2009-05-08 @ 23:25:38
Postat av: merlyn

vilken cooling kille allså haha :P

2009-05-11 @ 00:28:07
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0