Utmanad!!

jag har blivit utamanad av Helga...

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1) när jag dricker ur ett glas, skrapar jag alltid av läpparna på kanten av glaset...

2) jag e en oerhört pussig och kramig person av mig...

3) jag vill alltid tro gott om alla, och ibland kan jag bli sårad av att de inte e så goda som jag    vill tro...

4) kan vara otroligt envis, både på gott och ont...

5) jag hatar när de e oordning i besticklådan, e nog lite små pedant där, hehe även lite i gadroben.. hänger i färgordning...

6) jag tror på spöken och andar...

7) jag kan fisa och rapa som en hel karl hahaha...

8) jag älskar att vara med min familj, det e det bästa som  finns =)

japp och jag utmanar...

Catrine
Sofie
Jenny
Sara
Ellen
Therese
Linda
Sweetkay

alla alla ni andra som vill =) kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack:D.

2009-03-13 @ 11:44:05
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Linda

Den här ska jag komma ihåg att göra under helgen.

2009-03-13 @ 12:17:34
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0