Lördag...

idag e det lördag.. oj vad tiden flyger iväg.. hinner inte med hehe...

ska snart åka till jobbet, inte så kul... men det ska väl gå hehe...

igår kom gubben hem så kul och träffa han och Oliwer och Ville blev så glada.. =)

jag träffade min kompis Marie igår och hennes lilla tös Felicia... det va såååå kul och träffa dom.. det blir inte så ofta för vi krockar hela tiden... jobbar inte hon så jobbar jag,.. men nu så äntligen hann vi träffas hehe...
vi for till Lekborgen det va jätte kul tyckte bägge barna =)
lite bilder kanske?? =)

oliwer leker tittut hehe
felicia kämpar =)
så många bollar
klättra upp till rutchkanan och sen åka..
marie köpte ny mössa och solbriller till Felicia, så söt hihi men blev lite irriterad när vi skulle fota haha

sen gick vi en lite promnenad till stan och kolla lite och käka lucnh på Golden Elefant.. jätte gott =)
och kolla lite i affärer och en liten sväng till lekplatsen =)
vill bara tacka marie så jätte mkt för igår.. va skit kul!!

nu hinner jag inte så mkt mer så tack och hej för mig =)
kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt ni hade det:). Samma frisyr som du hade på bröllopet?? Lite glömsk:(.

2009-03-22 @ 19:19:35
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Tokhäftiga solbrillor! =)

2009-03-23 @ 11:14:33
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0