2009-03-10

Ja imon e det lilla SARA BORÉNs födelsedag.. får säga ett stort grattis till dig gumman!! puss på dig!

ja men har ju varit lite trött på sista tiden mkt som går runt i skallen på en... U har ju haft svårt med jobb och då blir det dåligt med pengar.. men vi hankar oss fram men det gör ju att man blir lite nedstämd...

men nu så har U fått jobb... och de e ju jätte kul =) men de e ett par veckor i ÖREBRO 26 mil härifrån....... och de e ju inte lika kul med tanke på att jag jobbar typ bara nätter och kvällar........ hur ska man lösa det????

som mamma tänker man ju bara på sitt barns bästa, ch hur ska jag göra det bästa nu? låta andra hjälpa mig att ta hand om han eller lösa det på annat sätt?? jag ska prata med min chef imon och se om hon kan hjälpa mig, med typ ett annat jobb eller ja nytt schema .... ja vi får se.. hoppas bara att det blir bra =) och det blir det säkert som min mormor alltid sa "det ordnar sig" och det gör det alltid =)

ja jobbade ju helgen som va och det gick bra... de boende va snälla och goa =)
hade med mig lille Ville till jobbet i söndag och han fick sova hos mig på jobbet.. =) gick super och han fanns sig verkligen med en boende.. satt med henne på hennes rum hela tiden och låg i hennes knä.. så sött  hihi... har kort men kan tyvärr itne visa.. men kul för mig och ha.......

Oliwer sov hos min bror + familj så Therese kom med han på mån vid 11 och jag längtade som en galning att få se han igen =)

men en annan sak som va himla kul....... va att min vän Sofie kom till mig.. =)
det va jätte mysigt vi satt och tjöta och laga go mat och handlade =) tack för en toppen dag =) det behövde jag!

sen idag har jag varit i stan och hälsat på min mor =)
och det va jätte trevligt blev bjuden på go mat och ja bättre kan det inte bli ;-)

ja blev lite mer idag iallafall hehe.. nu ska jag sova för att kl 5 ska jag upp imon ... blääääääää....

sov så gott kramkram

Kommentarer
Postat av: Helga

Hello gumman =)

Jag har utmanat dig! =)

kram

2009-03-11 @ 10:33:39
URL: http://dreaming-mama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0