Sjuk...

Nu e jag sjuk :( har feber och förkyld och ont i hals och huvudet...
hade över 39 graders feber igår och det har jag inte haft sen jag va barn,... usch vad jag va dålig då... nu e det lite bättre strax över 38 grader.. så blir hemma från jobbet, tack och lov att dagis finns så man får några timmars ro ;-)

ja, Ulrik jobbar vid norskagränsen nu så han kommer inte hem i helgen :( blir tomt utan han... men ska nog överleva :D
Min underbara vän Sara och hennes söta pojk kommer hit på sön. ska bli så himla kul och träffa henne, längtar!!!!!!!

ja det har inte hänt så mkt från dopet... ville mest bara klaga lite och tycka synd om mig sj och det har jag fått göra nu... hehe


ja.... nån bild kanske?? har inget mer att skriva...
mitt kakmonster
brottas e kul.. =) Oliwer med pappa 
visst syns det att de har kul hihi
vår underbara Ville.. älskar han! såå go han e :)
ha det bäst alla ni där ute.. kramkram

Kommentarer
Postat av: catrine

det är min ville mä!!!

ha det så bra. kramiz

2009-06-11 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0