Kalas och Dop

ja i helgen har det varit fullt upp hehe.. i fredags va jag och C och handlade till dopet och umgicks =) vi grillade och käka potatisgratäng coh så kom grannen Martin med.. vi hade skit kul.. :D
kolla på en skräckfilm med.. den va bra =)

sen sov C och Saga över och vaknade på morgonen av att U hade bakat bröd och kokat ägg coh så till oss.. så gott!!
sen åkte jag och C och barna och plocka blommer som hon skulle ha till dopet på söndagen.. sen vart det hem coh pcka och plocka lite., och sen kom U hem och då for vi till min pappa för Linda och Emmy fyller år... L blev 18 och E blev 14 =)
de fick halsband av oss en och ram, de blev jätte glada för de och då blir man glad!!! här e mina småsyskon Daniel, Emmy och Linda

lite många sen i detta inlägg.. men iallafall efter kalaset åkte jag hem till C och sov över och hade hur mysigt som helst.. vi skulle upp halv 7 för att göra i ordning till dopet...
men på kvällen innan gjorde jag blombuketter som vi skulle ha på borden så här fint blev det =)
5 små och en stor
och skulle göra lockar på c och då såg hon ut så här så söt!! nu kommer C bli arg på mig =) hihi..
sminka henne med och slut resultatet blev super =)visst e hon fin!
och så lilla saga va ju gudomligt sötsover hos hos Gudmor Marie
här ser ni rosetten som jag lyckades knyta fast :) hon e hos moster/gudmor Camilla
dukningen blev otroligt fin  
ja det va en lyckad dag och saga fick fina presenter =)
nu e man helt slut och bara slappar :) men helgen va toppen!
ha det bäst kramkram

och en bild på mig får vi väl ta med ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack min underbara vän för all hjälp, du är guld värd som en vän!!!!!!!

skulle inte byta bort dig för en miljon =)

2009-06-07 @ 22:20:05
Postat av: Miss Borén

Vad du är fin och varit mycket hjälpsam! Tror att Catrine uppskattar det riktigt mycket ;)

Längtar också till helgen!! Puss

Förresten, jag skulle byta ut dig för 1 miljon. Du kommer iallafall tillbaka till mig, så delar vi på pengarna ;)

2009-06-07 @ 22:59:43
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Miss Borén

Förretsen, ÄR DIN LILLASYSTER REDAN 18 ÅR?? STORA TJEJEN!

2009-06-07 @ 23:01:41
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Fina bilder, underbara buketter. Du är så duktig min lilla tös och en riktigt god vän! Jag är så stolt över att vara din mamma!

2009-06-07 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0