Semester!!! :D

ja nu har min semsester börjat och det känns så gott... vill inte jobba mer haha....

jobbade natten igår och sov bara en timme för att det va så vamrt.. palla inte haha... somnade hlav 5 och klockan ringde kl halv 6 ojoj.. vad trött jag va kan jag säga =)

men slutade vid 9 och åkte hem.. min mamma va där för hon passa oliwer =) så hade köpt med nybakat bröd så vi käka frukost ihop.. mysigt!
mamma hade ju även varit så snaäll och städat lite här hemma, så blev glad för att hon e så snäll =)
hennes födelsedag va hur bra  som helst =)
hon fick en brödrost och en väska med hjul som hon kan ha när hon går och handlar... hon blev jätte glad...
käka smörgåstårta och vanlig tårta.... jag gjorde den vanliga tårtan, blev skit go!!!!

ja tillbaka till igår...
sen vid halv 11 kom C och Saga så vi tog bilen till Varberg =)
barna bak och vi fram...
Bada i Havet =D så skönt!!!!!!!!!!!!!!!!

Ulrik kom ju hem igår med så... det va en toppen dag igår.. TACK!!!!

jag har klippt mig med.. men bilder kommer en annan dag.. =)


ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Miss Borén

Hörde att det vat riktigt dåligt väder i Borås för några dagar sedan. Bara 10 arbetsdagar kvar, så har vi semester!!!!! Härligt! :)

Puss, love

2009-07-05 @ 11:53:11
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0