kalas...

nyss hemkommen från kalas hos min brorsdotter som blev 4 år =) lilla sötnosa =)
fick en väldans fin tårta med 
och en bild på sötnosa måste vi väl ha med =) hon e inte lätt att fota haha,men här e hon,lilla Tindra!

ja var ju i Träslövsläge med Catrine och Saga , och där träffade vi även Henke.. kul =) blev bjuden på glass på 3 toppar och sen en pizza, kan det bli bättre?? tror inte det, tack Henke och tack Catrine och Saga och Henke för super trevlig dag =)
här badar vi i havet för första gången :) sååå skönt!!!!
ville bada hela tiden =)

i lördags så va vi hembjudna till grannarna Ann och Martin... det va god mat och dryck hela kvällen, toppen kul..
tycker det e så kul och ha nån man gillar så nära.. hade babylarmet med oss så oliwer sov gott i sin säng medans vi va där.. super :)

just det lova ju kort på min nya frilla =)
fram    bak
e super nöjd och det bästa e att det kosta bara 220 kr =D

kanske ska ha lite kort fån mammas födelsedag oxå =)
mamma och jag   william och Oliwer
Therese och Tindra   Therese och Jag =)
tyvärr har jag inte nån bild på brorsan.. så ni kan få en gammal bild på han =)
ja här e en gammal bild men brorsan ser precis likadan ut nu med hihi...det e oliwer som hänger på ryggen hihi

japp.. ja det bra allihopa kramkram

Kommentarer
Postat av: Miss Borén

Stora flikkan har blivit stor nu! :)



Snyggt klippt ;)



Träslövsläge!! Vi måste ses, hoppas ni kan komma dit när vi ändå är där! :)



Puss

2009-07-05 @ 20:47:01
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0