hel dag på knalleland...

idag har man varit i knalleland hela dag med Catrine och Saga.. jätte kul!
oliwer köpte ett par skor till Saga :D
     coola va?? :D
jag köpte ny lampskärm till vardagsrummet, blev jätte bra och dörrmatta.. jätte söt hihi

vi fikade och käkade i stan för vi va där många timmar..

så kul och bara gå runt och kolla.. vill ha massa men man har ju inte alltid pengar.. men drömma kostar ju inte nåt.. :D

tack C och S för en mysig dag...

sen kom Ulrik och hämta mig i stan och vi åkte hem till min bror och familj.. för min svägerska ahr ju fyllt år så hon fick en klippninga av oss.. och min mor...
de bjöd på grillat och glass.. namnam men fy vad mätt jag e nu.. tack för en mysig kväll...=)

imon ska jag bort på en liten grej.. berättar sen när jag kommer hem =)
 
ha det bäst så länge kramkram

måste ju visa oliwer har fått en favvis gosedjur, han har fått den av sin kusin.. =) gulligt va??
=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Joo jag le less men vill nog inte klippa av mig de. skulle sakna det för mycket. Vill typ hellre färga de i nån frän färg och klippa nå coolt i luggen :)

2009-07-29 @ 21:45:56
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0