bara en vecka kvar....

Hjälp det får inte va sant.. bara en veckas semester kvar.. var har hänt.. vad har jag gjort???
tiden har ju bara flygit iväg...

men jag har haft det toppen :D

har varit i Åsa...

hälsat på vänner.. festat :D
va hos Helen på fest.. himla kul...
Catrine och Ulrika va med och så va det några tjejer till.. kompisar till Helen.. några kände man sen innan och några fick man lära känna på nytt.. sånt e kul...
Henke va snäll och kom hämta mig hemma och körde mig först till C vi började lite innan festen ;-)
sen körde han mig C och och Ulrika till Helen och sen till krogen och sen hem mig på natten.. tack!!!!

vi hade skit kul hela kvällen och det va killar som flörtade med mig och en lyfte upp mig på dansgolvet och dansa runt med mig i famnen hihi sååå kul.. kände mig så fin :D så tack alla för en toppen kväll!!!

sen har man varit i Olofsbo, hälsa på våra grannar lite och fick sova över i deras stuga.. jätte mysigt va vid havet och grabbarna badade.. men inte ja och Ann för kallt hahaha
sen gick vi till en restaurang och åt.. jätte gott och trevligt.. men sen gick jag och Ann hem till stugan.. kunde inte slappna av riktigt när oliwer låg i vagnen..
senare kom gubbarna hem men då sov vi hihi...

sen igår va vi i Varberg med brorsan + familj.. va ju Thereses födelsedag igår så va vid fästningen och käka lite.. mysigt!! grattis igen gumman.. vi ses i veckan...

ja det blir inga bilder idag.. men en annan dag..
ha det så bra!!!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Åsa, sorry har glömt bort det där med bloggdesign totalt och nu r jag uppe i Rättvik hos min pappa så lote svårt att fixa om din sida nu men jag fixar det så fort jag kommer hem.

DU kan väll maila över den bilden du vill ha i headern och vad för text du vill ha. [email protected]

2009-07-28 @ 09:22:51
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0