helgen!

helgen har varit bra.. Oliwer e lite gnällig och matt, för har inte mkt matlust.... tycker så synd om den lille killen...

en kul grej som hände va att min underbara kompis Catrine messa och fråga om jag ville med ut.. och det ville jag =) så glad i hågen åkte jag hem till hennes kompis Anne och drack lite.. men inte catrine.. för hon e ju gravid hehe...
jätte trevligt hade vi...
sen åkte vi till Grand och där träffade jag en massa folk som jag känner, blev så glad hehe... träffa ju underbara Helen och söta goa Marita och en massa andra.. så kul... =)

kom hem vid halv 3 för Catrine körde ju hem mig, snäll som hon e...

vaknade vid halv 9 och hade världens gosestund med Oliwer och Ulrik, låg och gosda och busade en timme så gosit.. hehe...

sen mådde jag dåligt.. har har haft en mulande känsla i magen hela dan och känns som om jag vill spy.. men inte hänt nåt...

va hemma hos Sandra en liten stund idag och det va kul.. gick hem och så kom Catrine hit, åt middag och så berättade hon vilken tölp till ex hon har...

men en mysig dag... hoppas inte det blir måt mer med den där otäcka känslan man har i magen... ska ju jobba imon.... hmmmmmmm

ja hoppas ni har haft en bra helg!!! kramkram

ps. jag vill bara säga att jag ÄLSKAR mina vänner, ni vet vilka ni e =)

Kommentarer
Postat av: catrine

visst hade vi kul

2009-02-03 @ 16:01:21
URL: http://svenljunga.blogg.se/
Postat av: Miss Borén

Låter som att du hade kul :)

Va, älskar du mig?... hmm...

Jaså du... har jag blivit utmanad...? Påminn mig senare,... orkar inte just nu iallafall.. hihi...

2009-02-06 @ 01:04:53
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: catrine

Va? nu uppdaterar jag mer än va du gör...=)men det var väll på tiden att jag gjorde det. Ha det så bra idag så ses vi!

massa kramar catrine

2009-02-08 @ 11:14:17
URL: http://svenljunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0