2009-02-27

igår hade jag skrivit ett jätte bra mail hehe.. men så gjorde jag nåt så ALLT försvann blev så irriterad så sket i det..
nya tag idag ;-)

det va ju som sagt ett tag sen igen hehe.. som Henke Ulriks lillebror sa.. min blogg e död haha.. och så sa han sätt in ett foto på mig och jag tar han på ordet här e Henke med Oliwer från julas.. så söta =)


ja men har ju jobbat ganska mkt.. känns som man aldrig varit ledig men det va man ju lite.. hehe så i lördags så var jag  och Ulrik och Oliwer hos brorsan+familj och käka go mat coh kolla på tv och bara va och det va jätte kul =)

sen på måndagen va jag hos lilla catrine en sväng innan jobbet.. käka lite luch med =) kolla på hennes gravid
bilder hon tog .. och de va jätte fina =)

sen på tisadgen va jag en sväng hos Helen... och det va kul och träffa henne.. det va ju ett tag sen.. hon går ju i skolan nu så fullt upp hehe...

onsdag jobbade jag natten så va med jobbet i Alingsås =) det va teckenspråks show där.. och eleverna va såå duktiga!
och de boende uppskattade det.. de såg jätte glada ut =)
fick ju träffa min gulliga vän Sofie med och det va kul! :D

sen igår vart det lugnt.. mening va att jag skulle till badhuset men de öppna inte innan halv 4 och jag va där halv 2 .. lite tråkigt så det får bli en annan gång hehe...

idag har vi varit ute nästyan hela dagen =) promenerat och lekt på gården...

men nu hinner jag inte skriva mer.. Oliwer drar i mig och vill att vi ska leka med Bilar hehe.. han älskar bilar hehe... ja ha det bra kramkram........

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att läsa ett ny inlägg:). Gick det bra att leka med bilarna? skratt. Det är lite bättre nu, har legat i soffan med magsmärtor igår och idag, suck. Kram

2009-02-28 @ 14:25:59
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Miss Borén

Tycker du inte att badhuset behöver renoveras?

Jag tycker att det skulle vara häftigt med en nytt utseende ooch kanske nya grejer.. Mmm..Och deras öppentider e lite krångliga.. hmm...

Puss :-D

2009-03-01 @ 12:38:36
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Sassy

Hej. Vad kul att du tyckte eleverna var duktiga :) Kul att ni kom. Kram Sara

2009-03-27 @ 00:07:34
URL: http://sassygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0