2009-02-17

ja.. nu va det ett tag sen igen =)
 i torsdags va jag på arbetsintervju, men det va absolut inte nåt för mig....
det va konstiga tider och ja lite alltmöjligt va konstigt där.. hmmmm

i fredags va jag på Ullared med jobbet ,shoppade loss för en boendes pengar ,-) alltså jag handlade till henne =) det blev en massa fint och hon vart jätte nöjd =) så det va ju kul!

sen kom Catrine hit och jag klippte håret på henne.. hon blev jätte fin, visst hon e alltid fin men lite extra fin nu =)
före: ps glömde fota innan vi färga men ni får iallafall se hur långt håret va innan...
och bak
till detta:
och iordninggjord med sååå söt mage =)få vrida er lite =)

blev jätte nöjda båda 2 =)

sen på lördagen så va det ju kärlekens dag =)
hehe
överskattad va???? ;-)
men va i stan träffa mamma lite och sen hem åt och <Ulrik åkte på fest, skulle ha hängt med men kände inte för det, har ju varit sjuk och Oliwer med så ville inte lämna bort han och så va det ju Ulriks tur att parta lite =)
 så Catrine kom hit igen =) så mysigt käka pizza och godis och kolla på tv:n och snacka skit hehe.. tack gumman för att du kom! =)

sen i söndag va en sån härlig dag =) Ulrik va skit bakis hehe men vi mös i soffan och en liten promenad och sen kom Helen en sväng och hälsa på med Zorro.. trevligt..
så söndag va lugn och härlig =)

i måndags så fyllde min älskling år.. vaknade och fick lite frukost och paket.. Oliwer hade köpt en mugg som det stod världens bästa pappa på =) den blev han glad för!!
jobbade på kvällen men sen när jag kom hem hade vi lite mer mys =)

och så idag jobbade jag på morgonen och sen mötte jag upp underbara Sofie
och vi tog bussen upp till dagis och hämtade lillkillen och sen promenerade vi hem till mig och bara mös =) fikade och sen kom även Cathrine hir, en gemensam vä till oss.. sofie blev riktigt överraskad för hon visste inte att hon skulle komma hihi.. on hade även med sig sin hund nelson, han e skit stor hehe hans huvud gick ända upp till bröstet på mig typ.. han kunde dricka ur diskhon hehe... men jätte söt och go =)

ja det har varit toppen och ett jätte tack till lilla söta sofie för att du kom så långa väga för mig skull =)

ha det bäst kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vad..det var SÅ LITE SÅ!!! =) gör jag gärna F L E R ggr! =) fnissar!

ska köpa mig ett eget busskort så jag kan komma o hälsa på fler ggr..orkar inte bry mig om bilen precis, tråkigt köra hela tiden runt ! =)

tack för idag..

2009-02-17 @ 19:50:04
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: jenny

Man ska ju vara nöjd själv om man ska ha nytt jobb :) Synd iallafall...



Kommer du ihåg hon terese som bodde hos oss ett tag, när vi klippte henne haha det blev MINDRE bra haha... men Catrine blev ju riktigt fin i håret... :) Du kanske skulle bli frisör itsället.. plugga till det :)



KRAM på dej och familjen





2009-02-17 @ 19:50:15
URL: http://jemj.blogg.se/
Postat av: tessan

Tack för fika stunden idag, mys mys! :) Nu har jag kollat, å du verkar vara duktig! :D tjihi! :D

2009-02-18 @ 14:46:46
Postat av: catrine

tack för det fina håret! vi får "mysa" fler gånger...=)

kram

2009-02-18 @ 19:42:45
URL: http://svenljunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0