09-01-10

ja... då va Oliwer bättre nu igen och hoppas innerligt att han inte blir sjuk mer!!!

men igår natt fick jag magsjukan igen.. och jag spydde som en galning hela natten, en gång i timmen från kl 12 på natten till kl 12 på dan.. sen en gång till vid 2 sen vart det lugnt.. inte så sugen på mat än.. men kan dricka mkt nu.. så skönt.. fy fan vad dålig jag va igår..
kunde inte ens lyfta Oliwer, Ulrik skulle egentligen ha jobbat igår men det fick han inte.. för jag kunde ju inte ta hand om Oliwer..

men Ulrik va så gullig igår, tog så bra hand om oss =)
tack Älskling!!!

tänkte visa lite goa bilder =)


världens sötaste killar =) Lucas och Oliwer

de va ju tvungna att bada ihop med =)

söta sara

gose stund för grabbarna.. =)

allt för idag =) kramkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA den sista bilden e ju för jävla go!!

2009-02-10 @ 18:32:26
Postat av: Linda

vilken fin blogg du har.... :) la den under mina favoriter nu, så jag kan kika in lite då å då ;) kram

2009-02-10 @ 22:17:35
URL: http://misskaiserdom.wordpress.com
Postat av: Helga

hej sötis...jag har nåt till dig i min blogg! =)

2009-02-11 @ 00:23:06
URL: http://dreaming-mama.blogspot.com/
Postat av: Sofus

håller med, bilden på de tre i soffan är verkligen rolig =)

2009-02-11 @ 03:10:14
Postat av: Sofus

håller med, bilden på de tre i soffan är verkligen rolig =)

2009-02-11 @ 03:10:27
Postat av: Anonym

Du ä'r utmanad gumsen!

2009-02-11 @ 09:23:23
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0