julgranen e uppe =)

ja nu e snart julen här.. 4:e advent =)

varit i Ullared en gång till med min mor, Oliwer , Catrine och Saga haha... hittade mkt kul denna gången med ;-)
Oliwer va så redi och jag är en stolt mor till min lille kille =)

sen har vi ju fått massa snö så Oliwer fick åka pulka till dagis det va kul =)
denna underbara mössa har mormor köpt =)

ja.. händer inte så himla mö.. har fått en päls mössa jätte skön och varm ( av mamma) hehe
lite söt va?? Ulrik säger tantvarning, men jag Älskar den =)

Förra helgen va jag och Ulrik på julbord.. jätte kul och mysigt och bara göra nåt han coh jag... så först va vi på förfest, drack cider, sen julbord drack vitt vin och sen mellanfest drack öl och baileys sen skulle vi ut men det gjorde vi inte utan gick hem till Catrine och hennes dejt ( vi blev dit bjudna ) fick rött vin och martini där.. kan säga att när jag vakna halv 9 dan efter såg jag inte fram emot att börja jobba kl 11.. men det gick faktiskt mkt bättre än vad jag trodde hehe.. tur det ;-)

jooo måste berätta en sak.. jag har fått ett NYTT jobb =)
e så glad att jag fick det jag sökt efter... ska bli personliga assistent =)

ja lite mer bilder =)
me
äter adventkalander choklad =)

Saga och Oliwer badar =)

självklart en bild på våran julgran =)
och Oliwer hjälpte till.. han hängde kulorna här :så sött eller hur :D

nepp.. allt för idag.. ha det bäst kramkram


Kommentarer
Postat av: Henke

ja tur att de löste sig ;)

2009-12-20 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0