GOTT NYTT ÅR!!

Va vad händer???
året e snart slut.. och vad har man gjort??? eh.....

  • ja.. jag har varit en bra mamma =)
  • jag har varit en bra vän (hoppas jag)
  • jag har varit med om att en lite tjej har kommit till världen (Saga)
  • varit på barndop
  • varit på High chaparall (superkul)
  • lämnade bort Oliwer en hel helg för första gången och det gick hur bra som helst!
  • jag har jobbat
  • jag har varit sjuker haft världens öroninfektion =(
  • jag har varit hemma för vård av barn
  • jag har sagt att jag älskar nån varje dag =)
  • jag har varit på Ullared 4 ggr i år haha
  • jag har varit glad, ledsen, deppig, lycklig
  • jag har träffat 2 nya underbara grannar =)
  • har köpt ny bil
  • har köpt ny husvagn
  • varit rödhårig
  • haft 2 årskalas och jag baka allt själv =)
  • lärt mig att baka och laga mat ganska bra =)
  • bytt telefon
  • gått ner och upp och ner i vikt =S ( men ska bara gå ner nästa år ;-) )
  • Varit i Åsa på sem.
  • haft en skitkul uppesittarkväll
  • jag ahr shoppat :D
  • jag har fått en dammsugare =)
  • jag har fått en web cam av min underbara vän så att vi kan prata med varann när hon e i DK=)
  • varit i Falkenberg
ja det va lite.. om ni vet nåt får ni gärna säga till =)

MED DETTA VILL JAG BARA SÄGA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR! LOVE U ALL....
HA DET BÄST KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var ju mycket gjort:). Jag har oxå suttit och undrat vad man har gjort 2009. Gott nytt år på dig gumman:). Kram

2009-12-29 @ 12:58:29
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Hihi..

Jag har ändå svårt för lugg och har även frågade alla de frisör många gånger om jag skulle passar i lugg men alla sade nej, hmm. :D.

Har ändå lovat Peter att aldrig klippa lugg hihi.



God fortsättning och Gott Nytt År.

Kram

2009-12-29 @ 20:43:28
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vaa rå potatis, hihi.

Intressant att veta att alla är olika när man är gravid eller var gravid :).



Kram

2009-12-30 @ 18:29:15
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Mumme

Gott nytt år på dig vännen!

2009-12-31 @ 02:16:51
URL: http://www.mumme.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0