gött!!

här sitter jag mätt och belåten.. har ätit världens goaste kvällsmat =)
röra av kokta ägg och kaviar och lägt det på en grov skiva med en kopp te.... vad livet e gött ibland =)

men tyvärr så mår inte jag så bra... har nåt så vansinnigt ont i mitt öra... så kan inte ha min hörapparat, och som då gör att jag inte hör... inte kul!!
nu har jag lite feber med.. hoppas det går över.. ska träffa läkaren imon igen....

men trots att man mår dåligt så måste man ju ändå göra nåt... så jag och Oliwer tog oss först en liten sovmorgon =) och sen gick vi ut och gick med våra grannar... en riktigt lång runda och fika lite med frukt på vägen, riktigt mysigt!! =) sen när vi kom hem gjorde vi middag, fiskpinnar med potatismos =) nam nam...

sen åkte vi in till stan träffa min kompis catrine och hennes söta tös Saga, träffa mamma en liten snabbis, så vi gick alla till stadsparken och tog oss en glass =) det va gött!!

sen gick jag och C till knalleland och kolla på tyg till en dopklänning, och det fanns mkt snyggt så den blir nog fin när C syster har sytt den =)

ja.. så nu e jag ganska trött... ska slänga mig i soffan och kolla på rent hus och greys anatomi =)

ha det bra kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

Rent hus tittade jag också på.skratt. Att man kan ha det så rörigt!! Kaviar är tydligen favoriten än;). Krya på dig gumman.

2009-04-01 @ 22:24:53
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: ellen

hoppas du blir bra snart, åsapåsa! ^^

2009-04-02 @ 14:12:54
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

peta i naveln



miss you

2009-04-02 @ 22:56:48
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0