Glad Påsk!

hej alla!!
ja jag lever.. men e så trött på att blogga haha.. men kände nu att jag måste ju skriva nåt  =)

ja jag ahr varit sjukskriven denna veckan för att jag ahr haft såå ont i mitt öra.. men nu börjar det bli bättre, har varit hos läkaren 4 ggr på en vecka.. ojoj...
får använda min hörapparat igen på lör, få ha det som en prov dag... eftersom vi ska åka bort =)

vi ska åka tilll Fredrik och Pernilla =)
de e så goa människor, sitter vi med flera par och barn och myser pratar och äter gott =)

igår slog Oliwer i sin fram tand, inte kul =( har ont och får äta mosad mat i 2 veckors tid, tandläkarens order...
men han e go och glad ändå, min lille sötnos... =)

Ulrik e fortfarande borta och jobbar på veckorna , men går bra..

vill bara säga det att vilka gulliga jobbakompisar jag har.. 3 st har messat och frågat hur jag mår och hur det går för mig =) sånt värmer! tack!! =)

lite bilder kanske...???
Oliwer har fått en nu frilla.....
Ville vill vara med överallt så han sitter mellan fötterna när jag e vid datan

Lilla Saga har ju varit här och hälsat på med sin mamma Catrine stolt mor

mammas cooling

nä nu får det räcka för idag tack och hej och vi hörs;-) kramkram från lilla mig..

Kommentarer
Postat av: Henke

Han e ju klockren den lille skiten =)

2009-04-10 @ 21:47:10
Postat av: Linda

Glad påsk:). Bamsekramar från oss:)

2009-04-12 @ 23:47:58
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Linda

vilken tuffing i skinnjacka :)

2009-04-17 @ 08:14:20
URL: http://misskaiserdom.wordpress.com
Postat av: carolina

Hejsan! Kika gärna in på min blogg. Kram

2009-04-17 @ 16:33:42
URL: http://carolinasunderbara.blogg.se/
Postat av: catrine

fina kort =)

2009-04-17 @ 19:28:31
Postat av: Anonym

tänker på dig!



KRAM

2009-04-17 @ 20:40:05
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: catrine

nu får du uppdatera =) kramiz

2009-04-26 @ 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0