Mitt lilla hjärtegull 1 år!

Min lilla Oliwer fyller 1 år nu den 22 okt.. helt otroligt!
Grattis min lille kille, du e bäst!

Att man har blivit så välsingnad med ett sånt fint underbart barn som jag har, e helt underbart =)

Jag älskar min lille pojk så mkt och kommer alltid och göra det, du e det bästa som har hänt mig!

Du började som ett underbart lite plus på en "penna" glädjen va stor
va gravid i 9 underbara mån, kände mig så fin och mådde hyfast bra under hela graviditeten
i den stora magen låg lilla du           mitt lilla hjätegull!

förlossningen gick ju väldigt bra, och relativt snabbt för att vara första gången =)
Ulrik va helt underbar under hela tiden och vi va så glada när vi fick träffa dig för första gången.. och vi är fortfarande lika glada för du e så charmig och go!

som i dag tex
det va bara så himla sött hihi...
Oliwer satt och åt son smörgås och så har han blivit så givmild att han vill dela med sig.. så han räcker fram smörgåsen till mig så jag ska smaka med, och jag "smakar" och säger typ åh vad gott =) och sen äter han vidare.. men så idag så glömde han ge mig.. och så kom han på det när allt va i munnen så han spottar ut lite av det han har i munnen och räcker fram till mig.. visst va det gulligt.. visst jag va väl inte så sugen på det.. men se att han tänker och vill så mkt..
ja man kan ju inte annat än att älska den lille killen =)

                                         
                               



från denna lilla till denna stora killen =)

grattis igen min lille pojk! vi e många som älskar dig! puss



Kommentarer
Postat av: natty

grattis på ettårsdagen!! vad tiden går fort!! :)

2008-10-22 @ 09:57:28
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ett stort grattis killen!! Hoppas att ni haft en underbar dag...

Grattis kram från jenny

2008-10-22 @ 19:40:55
URL: http://jemj.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för du kom, ska uppdatera min blogg senare, med bilder =) du e så söt! heh e,



Men ändå tack gumman!



KRAM!

2008-10-26 @ 19:12:51
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha!!! ja nästa gång får vi fika typ i borås du o ja typ =) Blir nog jättebra de gumman! =) ska se om vi kanske hinner förbi er ikväll.. bveror på eric. vill gärna se hur du bor.. inte långt härifrån juh!! =) Puss

2008-10-27 @ 16:40:36
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0