helgen som varit...

har varit toppen =)

på fredagen va jag hos min vän Sofie! och det va skit kul.. ni kan gå in och kolla här det va verkligen toppen!
tack sofie för att jag fick komma och träffa dina söta vänner! =)

sen på lördagen va det en rosa bandet kampanj så åkte in till stan och kolla lite... mamma va med oxå...

sen kom Therese (min svägerska) och så gick vi och handlade till tårtan.. hon hjälpte mig med den =)
den blev så fin! en lastbilstårta!!!

sen då på söndagen fick vi ju besök av hela tjocka släkten.. hehe...
det va jätte kul och trångt, har ju inte så stor lgh, och vi va ju ca 20 st hehe...
men oliwer fick en massa fint =) bla. glas, kläder, bilar, guld hänge, böcker, garage, traktor, haklapp m.m.

tack alla ni som kom och för de fina presenterna... vill även tacka Catrine för i onsdags.. hon hade köpt en pyssel låda =) och så vill jag tacka Jessica för bilen hon skicka med posten,  och mina grannar för kläderna, och självklart helen för preseten och  barnvakt! =)

hoppas jag har tackat alla nu hihi....

lite bilder från söndagen, ha tyvärr inga från fredagen...

födelsedagstårtan

blåsa ljuset (men ville mest ta på ljuset hihi)

Min bror, min pappa kusin Tindra och Therese

Jonas, Kusin Ida Oliwer, ulriks syster och bror ser ni bakhuvena på hehe

ulriks mamma och bror kusinerna sandra och viktor och Bettan

här får ni se Ulriks syster och bror framifrån hihi och kusin Noah

jag och Oliwer

Oliwer och min mamma

och en bild på mina sötnosar när de badar =)

allt för idag! ha det bäst! kramkram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0