fullspäckad dag =)

idag har det varit fullt upp =) skit kul!
 
först så vaknade vi lite tidigare idag för vi skulle på öppna kyrkis idag med en gammal granne =)
träffade Marie och Felicia kl kvart i 10 i Borås och vi gick dit ihop.. det va kul.. oliwer gillade det jätte mkt =)
han sket fullständigt i mig och kröp fram till alla de nya barnen och charmade och pussades hehe...

det va jätte kul och se att Oliwer e så orädd och vågar göra nya saker.. har inte sett det så tydligt innan..

sen när de va slut där så bestämde vi att vi skulle ta oss en liten promenix.. gick en liten sväng förbi en kompis och lämnade lite saker som jag inte ville ha...

sen va det dags att ta bussen till Helen för skulle hämta såna där ringar man har till gardiner... fått låna av henne för jag har inte några och hon hade hehe... =)

sen tog jag och Oliwer bussen hem och träffa Ulrik och Ville.. de hade varit rediga och dammsugit och diskat =) så jag fortsatte lite med städningen jag med... så jag städa toa och lite annat man måste göra... hehe och sen så fick vi besök av lilla Ralle =)
drack lite kaffe med go bulle =)

sen har vi bara gosat och myst hela kvällen...

och så har jag ordnat 4 julklappar på internet idag =) så skönt och jag vet att de som får de julklapparna kommer bli såååå glada =)

nää nu ska jag nog sova snart hehe... ha det bäst kramkram
ps bilder kommer en annan dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0