2008-10-29

dålig på att uppdatera.. e inte så mkt vid datorn längre.. glömmer msn med.. förlåt till mina vänner!!

men känner mig lite trött och oliwer vill ha mkt tid nu hehe...

men har tagit det lugnt hitills i veckan.. igår så va vi i Sandared och fota lille Oliwer, kommer nog bli jätte fina bilder =)
det ska bli kul och se dom... ska få hämta dom den 7 nov!

idag har jag varit hos min granne och bara myst =) så kul att man har hittat en vän så nära här.. e ju jätte glad för mina vänner i Borås.. men skönt och ha nån i D-fors med!

imon ska jag och Oliwer på öppna kyrkis, hoppas det blir kul! =) Oliwer måste ju få träffa folk i sin ålder med hehe...

ja Ulrik och jagbhar bestämt att jag ska börja jobba den 24 nov och så ska han vara pappaledig! =D
det kommer nog bli bra för oss alla, det ska bli kul för mig och komma hemifrån lite och kul för Ulrik och Oliwer att få ha lite kvalitetstid ihop... visst det kommer va skit svårt och lämna Oliwer och börja jobba men e glad att Ulrik e hemma hade varit jobbigare och lämna han på dagis.. =)

ja ha det gott min kära vänner, nu ska jag gå och nana lite...

god natt kramkram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack, ja ska sätta bilder och visa er :).

Ska hälsa också..

Ska bli roligt att träffa henne igen efter över ett år.

Hoppas allt e bra med dig.

Kram..

2008-10-29 @ 23:24:00
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe .. 'sch man måste ju inte blogga jämt eller sitta fastklistrad vid datorn hela tiden juh =)

hehe, Men de gå som de går =)

Hoppas allt är kanoners me er! vi kan väl ses snart va? =)



KRAMIS

2008-10-30 @ 22:02:24
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0