nu e man bättre...

har bara lite hosta och så kvar.. men mår mkt bättre än innan iallafall hihi...

ja Ulrik e ju borta hela veckan och jobbar.. så e själv hemma... känns lite konstigt, borde ju egentligen vara van.. men det blir jag nog aldrig.. e så tomt i sängen när han inte är här.. så tyst och tomt på kvällarna.. Oliwer somnar ju runt 7 och så sitter man här och kollar på tv, men så har jag ju Ville, han gosar och busar med mig =)
 så det är skönt att man han han iallafall ;-)

jag var barnvakt i måndags åt min brorson, han hade lite feber på söndagskvällen och då får man ju inte gå till "skolan" (han går i nollan). så han fick vara med mig och Oliwer och Ville.. vi gick på en lång promenad och sen när vi kom hem så kollade vi på film och käka popcorn, vi hade jätte mysigt =)

sen kom brorsan och Tindra så vi fikade lite och bara tjötade.. för vi e ju ensamma båda 2 nu.. hans fru går i skolan och Ulrik jobbar ju borta...
så vi syskon får snacka lite =)


har märkt en sak.. vad jag har tappat kontakten med en del när jick barn.. lite tråkigt... jag va så delaktig i en kompis liv förrut och nu så så bara det rann ut i sanden.. lite tråkigt... men så e det ibland...

men jag e glad för de vänner jag har kvar och jag värderar er högt!!!
puss på er! =)

ja had et bra kramkram

Kommentarer
Postat av: malinsmix.blogg.se

söt han är er kille!

2008-11-06 @ 21:52:25
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det blir så ibland! =) men saker o ting förändras ju så småningom gumman, blir perioder man får så mkt annat o göra!" =) vet det inte gäller mig hehe men allt annat ja!



åå nu ska ja ner på stan o fula mig! =)



pöss

2008-11-07 @ 11:19:37
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin sida. Snygga bilder!

2008-11-07 @ 12:23:57
URL: http://www.acranium.com/blogthedog/
Postat av: malinsmix.blogg.se

Tack!! Nej verkligen inte, det behöver jag nu! Hur mår ni? Tips mot hård mage efter tillägg?

2008-11-10 @ 12:19:16
Postat av: malinsmix.blogg.se

tack för tipset!

2008-11-10 @ 20:32:31
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0